Ad:
Konum: Dallas, TX

Perşembe, Ocak 12, 2006

Pazar Keyfi

Bugun 12 Ocak, pek bir ozelligi yok. Evleneli neredeyse 8 ay oldu ama hala bazi seyleri yeni yeni yasiyoruz mesela bu pazar sabahi ilk defa kahvaltiya misafirimiz var. Hem esim hem ben ogrenci olunca, birde ustune is bazi seyleri ikinci plana atmak zorunda kaliyoruz (misafir cagirmak gibi) ama olsun daha onumuzde zaman var, simdilik onemli olan okullarin bitmesi. Zaten sonrasinda cagirma deseler bile cagiririm. Kucuklugumden beri misafiri cok seviyorum. Babacigimin deyimiyle tek cocuk olmanin arazlari bunlar. Yalniz kalmayi sevmiyorum. Kucukken de bize misafir gelmiyorsa biz gitmeliydik. Neyse asil anlatmak istedigim pazar gunu icin heyecanim, telasim. Neler yapacagima karar verdim bile. Cumartesi gunu guzel bir temizlik yapip onceden hazirlanacaklari hazirlayacagim sonrada sabah erkenden kalkip herseyi taze tzae yapmaya calisacagim. Biliyorum panik olacagim yetismeyecek diye. Ama yetismezse de gelenler Cimcime ekibi, ayiplamazlar beni. Hadi bakalim oglen arasi bitti, is basina Seren Hanim.

1 Comments:

Blogger Murat Kaya said...

Daha yaşamadığınız bir şey daha soyliyim o zaman: Buraya gelmek:) he he he.
Bir şey daha var (bu komik işte): Benim gelmem.
He he:)

Template güzel olmuş. Arada bi degisiklik yapmak laaazim. http://bloggertema.blogspot.com/ da aklınızda olsun... yerli mali yurdun mali.

3:16 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home