Ad:
Konum: Dallas, TX

Perşembe, Nisan 06, 2006

onum, arkam, sagim, solum sobe

Madem sobelenmisim yazayim, ama simdi birinide sobelemek lazim… hmm sobelesem sobelesm kimi sobelesem….

sevgi nedir?

tam olarak tanimlayamiyorum, yogun bir his, karsi taraf icin elinden gelen herseyi yapmak istemek, herseyin en iyisini vermek istemek, kayitsiz sartsiz kendini birseylere adamak….
Aklima bir suru sey geliyor ama hicbirisi tam aciklamiyor… Nedir sevgi? Nasil aciklanir?

Yeniden dogsam...
Akilli olurdum

Beni en çok duygulandiran sarkilar...

Memleketim, sanirim Turkiye’yi cok ozledim.

En çok etkilendigim sair(ler)...
Siir okumayi cok sevmedigim icin oyle cok etkilendigim bir sair yok. Sairini hatilamadigim bir kitap var, sanirim adi Uzak’ti. (unutmazsam bir ara bulup tam adini yazarim) Buralara tasinmadan once en eski arkadaslarimdan biri tarafindan bana verilmisti ve icinde bir siir isaretlenmisti. Sanirim en cok o etkilemis beni. Simdi okusam yine goz yaslari suzulur.

Ismimin ne olmasini isterdim?
Ismimi cok seviyorum, daha guzel bir isim olamazdi benim icin beni anlatan, belki hiperaktif, yaramaz daha iyi anlatabilir. Kucukken 2. derece kuzenlerden birisi benim adimi hep unutup “Neseli Kiz” derdi bana, cok hosuma giderdi. Neseli olmayi seviyorum. Bazen karamsar olsamda ben genel olarak neseliyim :)

Ismimin ne olmasini istemezdim?
Nese Seren’den baska isimleri istemezdim, onlar benim ismim degil.

Hiç asik oldum mu?
Tabi, olmasam, canim CCK olmazdi, bende NSP-K olmazdim.
Tabii birde degisik tur ask var ki Sezen Aksu’nun dedigi gibi:

Ben her bahar asik olurum
Ruzgar olur yagmur olurum

Insanlara, ciceklere, hayvanlara, dogaya…. Findik’a….

Hayatimi degistiren olaylar...
23 Agustos 2004 – Arda ile Ata’nin dunyaya merhaba demeleri. Sevgili arkadasimin yaninda ameliyathaneye giris, acil bir durumda sorulacak hayati sorular karsiliginda vermem gereken cevaplarin esi tarafindan bana soylenmesi…ufakliklarin birer birer disari cikisi…ilk dokunus…
20 Mayis 2005 – Dugunumuz, yeni bir aile, yeni bir isim, yeni bir gelecek…

Sobelesem sobelesem Kar Cicegini sobelesem.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home