Ad:
Konum: Dallas, TX

Pazar, Ocak 15, 2006

10 ustunden 9

Beklenen misafirler ufak bir kadro degisikligi ile geldi, guzel bir sabah gecirdik. Cuneyd ve Umut bana 10 ustunden 9 verdiler. Fena degil ilk deneme icin. Birisi meyva salatasindaki elma ve cevize karsi oldugu icin not kirmis digeri de kizarmis sucuk olmadigi icin. Halbuki sucuklu peynirli muffin yapmistim. Merak edenler tarifi icin karcicegi.blogspot.com 'a bakin lutfen.
Gunun devami da guzel gecti. Gokcenleri ve Umut'u bizim siteye tasinmaya ikna etmeye calisirken "eh, bir bakalim" dediler ve bunun uzerine bizim karsimizdaki bos olan daire'ye bakmaya gittik. Bu sayede karsidan apartimanimizin resimini de cekmis olduk. Sonra hep birlikte alisverise gittik, malum pazar gunu alis veris gunu. Sonra dagildik, Cuneyd, Umut ve ben kutuphaneye gittik, sonra kalan alisverisi tamamlayip eve donduk. Simdi ise Cuneyd ders calisiyor bende blogumu yazmayi bitirdikten sonra yeni aldigim kitabimi okumak uzere kirmizi koltugumuzun icine gomulecegim.

3 Comments:

Blogger Murat Kaya said...

afiyet olsun. cevizden dolayi az puan veren kim? sucuk olmadigi icin puan kiran kim? Orasini tam anlamadim. :)

Yeni aldigin kitap hangisiymis? Onu da yazmamissin amaaa.

Ben de sorayim: "Cay var mi cay?"

3:52 ÖÖ  
Blogger neseseren said...

Muratcigim,
Sen gel ben sana 24 saat cay yapayim, yeter ki gel.
Yeni kitabim Memoirs of a Geisha, is arkadaslarimdan birisi kitabi daha guzel dedi bende okumaya karar verdim, sinemada gidip gormeyecegim :) Sucuk isteyen tabii ki sevgili agabeyin. :)

7:11 ÖÖ  
Blogger Murat Kaya said...

Gelirim insallah bir gün. Gelirim ama simdi siz "sigara yasak, git balkonda ic" falan derseniz cayin bir tadi kalmaz o zaman. he he. O kirmizi koltuga ben de kurulayim isterim tabi, güzel olur söyle bir tarafta cay, bi kül tablasi, bir kitap, kenarda bir power-book falan :p

"Veni-Vidi-Vici" diyecegim gelince, (yani ayrilirken diyecegim bunu) ama once bir kendimi yoluma koyayım da...

Bu arada bugun uzagi gormekte neden zorlandigimi anladim. Astigmatla birlikte gozumde gorme bozuklugu varmis. Ben de diyorum ki uzakta gordugum ineklerin sekiz bacagi var yakinina geldiginde dordü kayboluyo! he he

Taniyanlara selam

2:02 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home