Ad:
Konum: Dallas, TX

Cumartesi, Ağustos 05, 2006

Su ve sabun - ne gerek var ki bunlara?

Gecenlerde sevgili Sumuklubocek suya sabuna dokun(ma)yan bir yazi yazmis. Hatta bu yazida benim kendi capimda baslatip sonra da kaybettigim soguk savastan da bahis etmis. Anlatayim biraz. Bundan yaklasik bir iki ay kadar once idi. Is yerindeki bayanlar tuvaletinde katta calisan bayanlardan birinin alti yasindaki ikiz ogullarini tuvaletten ellerini yikatmadan cikmasiyla bendeki tiksinti oranin surama kadar gelmesi(elimi basimin bir karis ustunde tutuyorum) ile masama donup "Elinizi yikamayi unutmayin, su ve sabuna dokunmak saadece bir dakikanizi alir" diye ilan basip tuvaletin her erine asmam bir oldu. Boylece benim mini savasim baslamis oldu ama bu savasa bardagi tasiran hanim bu yazilari hic mi hic okumadi cunku cuma gunu yine ellerini yikamadan cikti tuvalletten. IGRENC!!! Ama isin ilginc yani kattaki bayanlardan bir tanesi bu yazilardan cok rahatsiz oldu ve her tuvalete gidisinde bu yazilari yirtti. O yirtti ben yeniden astim, o yirtti ben yeniden astim derken ben pes ettim. Artik mutlu ve rahat bir sekilde pis pis geziyorlar. Hala migdemi bulandiriyorlar ve eger benim yanimda ellerini yikamzlarsa artik kendilerinden tiksindigimi insanlara belli ediyorum. Ayip mayip onlarin yaptigi daha buyuk ayip.

1 Comments:

Blogger sumuklubocek said...

hele sukur Serencigim,
yazilarini bekliyoruz ;)

9:50 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home