Ad:
Konum: Dallas, TX

Cumartesi, Nisan 01, 2006

que sera sera

que sera sera
whatever will be, will be
the future is not ours to see
que sera sera
what will be, will be

Bir arkadasimin blogunu okurken gordugum bir linki takip edince buldugum blogtaki resimlerim arkasinda calan bu sarki bir kac gundur huzursuz huzursuz dusundugum seylerin cevabi oldu bana. Birazdan yataga "que sera sera..." diye mirildanarak gidecegim ve sanirim kirk tur saga sola donmeden uyuyacagim. Yarin yapacaklarimi kontrol edebilirim, evi biraz toplayip, hava guzelse yuruyuse cikmayi planliyorum. Boylece CCK da sessiz sessiz calisabilir. Guzel. Pazartesini kontrol edebilir miyim? Hayir!!! Ofise gittigimde sevgili patronumun keyfinin nasil olacagini benden neler isteyecegini bilmiyorum. Rutin isler de olabilir, acilen yapilmasi gereken baska birisinin yapmadigi bir raporu da isteyebilir benden. "Whatever will be, will be...the future is not ours to see..." Takamayacagim kafama. Isten cikarma kararida alindiysa alinmistir, bu ben kotu oldugum icin degil yeni sahiplerin herseyi minimuma indirip sonunda butun yonetim islerini Hindistan'a tasima planlari yuzunden. Tek yapabilecegim guler yuzle ise gidip, isimi yapmak ve bugun de isim var diye sukretmek."the future is not ours to see...que sera sera..."

1 Comments:

Blogger sumuklubocek said...

serencigim, sardunyana bayildim ben... mavi saksisiyla bizim oralarin-ege kiyilarinin- isi olmus bu.
cok sevdim, hatta resmini koyaliyorum haberin olsun ;)

12:48 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home