Ad:
Konum: Dallas, TX

Pazartesi, Ocak 16, 2006

Booooozaaaaaaaaaaa

Cok sevdigim, ve cok ozledigim bir sey: BOZA

Kucukken bozaci amca sokaktan gecerken boza almasak bile camin onunde durup onun elindeki kocaman bidon ile sokagin asagisina kadar gidisini seyrederdim. Ve aklimdan disarida bozaci amcanin usumus oldugu gecer, uzulurdum. Gecen hafta Hanife'nin Tariflerine bakarken boza tarifini gorunce once okumadan gectim zor olsa diye dusunup ama sonra yaz bakalim tarifini belki birgun denersin dedim ve o birgun bugun oldu. Bu aksam bir ilk daha yasayip boza yaptim, bakalim nasil olacak. Yarin isten buyuk bir heyecanla gelip mayalanmis mi diye bakacagim ve sonra annemlere goturecegim(eger guzel olduysa.)Tarifini yazmayacagim, ama yukarida ki linkten bulabilirsiniz. Ama gercekten cok kolay. Ilk defa denemek icin olcuyu yari yariya azaltabilirsiniz, zira benim kocaman bir tecere bozam oldu.

mmmmm sabirsizlikla bekliyorum bozamin mayalanmasini. Cok sevdigim, ama artik cok uzaklarda olan bir arkadasimin degimiyle "something yummy for my tummy."(I miss you Jackie)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home