Ad:
Konum: Dallas, TX

Pazar, Mart 05, 2006

Canikom

Bu yazinin cok once yazilmasi gerekiyordu ama bir turlu firsat olmadi. Bugun Canikom'u tekrar gorunce yazayim dedim. Canikom aslinda annemin arkadasi. Hayatta gordugun en civil civil kadin. Onun kayitsiz sartsiz sevgisine, hayata bagligigina, herseye ragmen istedigi herseyi yapmak icin zaman yaratabilmesine hayranim. Bu resimler de onun sirin evinin. Tam bir muze, antikalar ve bi suru el isleriyle dolu sipsirin evinin. 23 Aralik 2005'te gittigimiz kahvaltida cekmistim. Butun bir sabah boyunce evin icinde gezindim. Cok buyuk degil ama her kosede incelenecek bir sey vardi. Bazilarinin anilarini Canikom'dan dinledim, cok guzel. Uzatmama gerek yok, cok sevimli bir ev sahibi, cok sevimli bir ev ve iste resimler :)

1 Comments:

Blogger sumuklubocek said...

gercekten cok sirin bir ev. bu ev bana bakar bakmaz bozcaada'da kaldigimiz-ve cok ozledigim- rengigul pansiyon'u animsatti.
gozatmak icin su linke bakabilirsin,
http://www.nisanyan.net/otl_view.asp?id=22&brMode=s2
sevgilerimle
sumuklu

9:14 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home