Ad:
Konum: Dallas, TX

Çarşamba, Mart 15, 2006

Oylesine...

Kara kara dusunup canimi siksam mi yoksa artilari gorup kendi kendime mutlu olsam bunun kararini vermeye ugrasiyorum, ama bugunlerde icimdeki optimist cok hareketli durup durup simarik cocuk gibi seviniyorum. Hayirdir insallah.Neyse zaten negatif olmanin kimseye bir faydasi yok.
Bugun bahar tatilindan sonraki ilk dersim vardi. Okula giderken uff ben hala tatil havasindan cikamadim diyordum, ama derse girip konuyu anlayinca keyfim yerine geldi. Benim ilgimi kaybetmenden ders anlatabilen hocalara bayiliyorum, hele bir de konuyu guzelce anliyorsam pek keyifli bir durum. Ne yazik ki bu nitelikte cok az hocam oldu. Cok sukur ki bu donem dersine zevkle gittigim bir hocam var :)

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Kimmiş o hocan merak ettim.
Ben de "dersine zevkle gidilen hocalardan biri" olmak istiyorum da, onun için sordum.
Sevgiler.
İ.K.

1:31 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home